Oameni si oameni

By | September 6, 2012

Vreau sa aduc in discutie astazi problemacumparaturilor facute  pe internet. Si aici nu ma refer la magazine specializate de online. Vreau sa discut putin despre site-uri gen: okazii, tocmai, mercador si ce alte site-uri mai exista. De cate ori vi s-a intamplat sa greseasca vanzatorul ? De cate ori produsul primit in colet era intr-o stare mai putin buna decat scria  ?

Ei bine aici intervine factorul uman. Depinde peste ce persoane dai. Pana acum nu am avut probleme, insa  ultima comanda am spus ca e cu ghinion. Am asteptat o saptamana nu a venit avizul. Dau frumos mail si in cateva ore primesc raspuns: “V-am trimis comanda prin posta astazi. Ne cerem scuze pentru intarziere, v-am platit noi transportul. O zi buna, Dragos Ciobanu www.diagnoze-auto-pitesti.ro

Am ramas putin uimit de reactie si de promtitudinea de care a dat dovada. Dar nu s-a terminat asa usor. Ieri ajunge coletul, intr-un final. Intradevar transportul a fost platit de expeditor. Imi ziceam in gand: “Uite ca s-a tinut de cuvant, ce misto” Se verifica continutul pachetului si totul era ok. Asta pana am vrut sa instalez soft-ul de pe cd-ul primit. Cand o surpriza imensa, CD BLANK. Incerc pe alt PC, idem. Revin cu un mail la domnul Dragos pe la ora 20:19. La ora 20:53 eram deja in posesia softului + manual de utilizare si tot ce mai era nevoie. Am ramas placut impresionat de modul in care stie domnul Dragos sa isi trateze clientii.

Fiecare patron sau angajat are ce invata din randurile de mai sus. Cand majoritatea firmelor o sa trateze clientii asa, atunci Romania o sa mearga mai bine. E greu sa lucrezi cu public, dar, daca ai ales asta ,problemele personale le lasi acasa.

PENTRU CA ROMANIA VA CRESTE PRIN BUN SIMT SI RESPONSABILITATE.

Share This:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *