Suport tehnic RDS

By | October 10, 2012

Saptamana trecuta am avut o mica problema cu Internetul fix de la RDS & RCS.

Nu stiu cum se face intr-o dimineata nu a mai vrut sa functioneze. Ok primul lucru pe care il fac in aceasta situatie este sa verific telefonul fix. Surpriza, acesta mergea. Neavand mare nevoie de internet am zis ca mai stau cateva ore stiind cat de “repede” se misca echipele de interventie. Intreb in stanga si in dreapta si surpriza numai eu nu aveam net`. Ok iau telefonul si sun la Relatii Clienti. Dupa ce am scos router-ul din ecuatie am primit un numar de sesizare.

Insa pana aici nimic deosebit. Dupa vre-o 2 ore, 2 ore si jumatate suna la usa un domn si ma intreaba daca eu am probleme cu internetul. Raspund afirmativ mergem sus la “cutiuta magica” si in nici 2 minute am avut acces la Internet. Vinovat era un alimentator care a decis ca e timpul sa traga pe dreapta de la atatea fluctuatii de energie electrica.

Ce vreau sa subliniez este timpul relativ scurt de interventie al celor de la tehnic. Sa devina RDS o companie care isi pune clientii pe primul plan ? Ramane de vazut. Personal nu am mai avut probleme tehnice de minim 2 ani, pot spune ca lucrurile se indreapta spre un fagas bun.

Share This:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *